Fredagen den 26 Augusti och Lördagen den 27 Augusti

På fredagskvällen drog jag ut för att kolla utelivet i Belgien och konstaterade att det är väldigt bra! Lärde känna några nya ansikten och när vi satt å snackade som mest ett par schyssta grabbar nämnde 'ypperligt' därför en sådan väldigt härlig typ Viktor om en innebandy tryout följande dag och de var oroliga att hitta någon bra innebandymålvakt eftersom deras förra har flyttat till Sverige. De blev sjukt glada att höra att jag var en målvakt. Lördagen blev det tryout->

"Finland och Sverige är ju de bästa innebandy nationerna i världen"


Första äkta gången: -TJA TJA BLOGGEN!;D

Fint kvällsväder!



Nästa dag vaknade man upp och åt brunch 11:00 sedan 13:00 stod man i en inomhushall med en mycket passlig och bekväm innebandy dräkt på sig och vaktade målet för U-18 juniorerna i den Belgiska serien. Jag är så glad att få möjlighet att spela innebandy här. Missar ju byaligan, B-team, skolturneringarna, församlingsturneringarna och övriga turneringar.




- Master Photographer a norwegian girl

Fick positiv kritik av hela laget! Serien börjar i September någon gång,
hör av mig med statistiken sedan.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0