Prinsrummet på slottet!


Tjo! Lördagen den 20 Augusti var man på och IKEA och handlade mycket praktiska och nödvändiga saker till slottet. Eftersom jag inte var så långt borta från Bryssel tog jag en snabbsväng och checkade en liten del av innerstaden och en liten del av den stora parken också!

Bryssel

Michelle & J

















Prins rummet

Rum 103






Man blir så glad varje morgon!


Mjukisdjuren som pryder min högsta hylla så fint. Nämligen min "snälla" bror
"Ocke" som skickade med dem från Bulgarien.
<-Nemo           och       Waterloo->


Schöönaste sängen!

Min utsikt från rummet.

En stor anslagstavla,
skicka gärna hit något att pryda den med medan det finns plats vill säga!

Man kan inte bli mycket mer motiverad att studera!


Ha det bäst alla ni som checkat denna supernice-iga blogg!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0